مراسم بزرگداشت شهدای دولت در اردکان برگزار شد 

مراسم بزرگداشت شهدای دولت و شهدای خدمت در مسجد زیرده اردکان برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۸۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۳ - 31August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، مراسم بزرگداشت شهدای دولت و شهدای خدمت در مسجد زیرده اردکان برگزار شد.

حجت الاسلام «سیداسماعیل شاکر» امام جمعه اردکان در این برنامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهیدان رجایی، باهنر و آیت الله رئیسی، با بیان اینکه انسان در هرجایی که مشغول به خدمت است می‌تواند عبادت خدا را به جا آورد، اظهار داشت: کسی که در اداره‌ای خالصانه و به نیت جلب رضایت خداوند مشغول خدمت به مردم باشد مانند کسی است که در حال عبادت است.

وی گفت: علیرغم اینکه دوره خدمت شهدای دولت کوتاه بود، اما خدای متعال اراده کرد پایان خدمت آنها با شهادت ختم به خیر شود تا نام شهدای دولت و شهدای خدمت به عنوان الگو‌های خدمت و ارزشمند جاودانه بماند.

حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر با اشاره به گوشه‌هایی از ویژگی‌های شهید رجایی، گفت: این شهید بزرگوار در طول دوران کوتاه مسئولیت خود به گونه‌ای سلوک کرده است که باعث شده برای همه الگوی ماندگار بشود.

وی با اشاره به روایتی از اهل بیت گفت: سه چیز انسان را به فراموشی از خدا و ضعف و ناتوانی وا می‌دارد؛ نزدیک شدن به اصحاب قدرت، مسئولیت به گردن انسان بیفتد و ثروتمند شدن که باید مواظب باشیم در این زمینه دچار غفلت نشویم.

 امام جمعه اردکان با تشکر از همه مسئولانی که در راه خدمت به مردم تلاش می‌کنند، اظهار داشت: خداوند متعال این توفیق و فرصت را به مسئولان داده است که باید از آن در جهت حل مشکلات مردم و جلب رضایت الهی استفاده کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها